مانومتر آرگون دو گیج توان جم

فروش مانومتر آرگون دو گیج توان جم یکی از مانومترهای مهم در زمینه جوشکاری و صنایع مربوط می باشد که برای انواع کارهای تخصصی و حتی صمعتی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید مانومتر ارزان و قیمت مناسب، باید از مراکز معتبر انجام شود همچون توسعه صنعت ایرانیان که یکی از با سابقه ترین مراکز ارائه دهنده انواع مانومترهای طبی , صنعتی و آزمایشگاهی در ایران است.

فروش این محصول در این مرکز در انواع زیر انجام می شود:

  • قابل استفاده در دو گاز آرگون و co2 به صورت مجزا
  • ساخت ایران
  • دارای محافظ گیج
  • ورودی رد لاین 200 بار
  • خروجی رد لاین 10 بار
  • نماینده انحصاری توان جم
  • بسته بندی کارتن رنگی
  • دارای ورودی و خروجی استاندارد
  • بهرماه سرشیلنگی
  • جنس برنجی
مانومتر آرگون دو گیج توان جم

رگلاتور دوگیج Ar/co2 توان جم در گاز آرگون مورد استفاده قرار میگیرد که علاوه بر محصول دوگیج بودن در این گاز از نوع دیگری که به نام رگلاتور تک فلومتر آرگون شناخته می شود استفاده می گردد.رگلاتور دوگیج فوق را نیز در گاز co2 هم استفاده میشود، این گاز برخلاف argon از نوع دیگری برخوردار نیست و برای خروج دی اکسید کربن باید از این فشار شکن استفاده نمایید.

توسعه صنعت ایرانیان فروشنده کالاهای ایرانی و وارداتی در زمینه جوش و برش می باشد. رگلاتور دوگیج آرگون co2 توان جم از محصولات ایرانی می باشد که مفتخریم اعلام کنیم که فروشنده این کالای با کیفیت ایرانی هستیم. مانومتر دوگیج فوق قابلیت استفاده در دو گاز Argon و دی اکسید کربن می باشد.

رنگ این فشار شکن مشکی می باشد و دارای دو گیج میزان گاز ورودی و خروجی میباشد.

مانومتر فوق قابل استفاده در تمامی کپسول ها می باشد.

مشخصات فنی مانومتر آرگون دو گیج توان جم

برای خرید بهترین مانومتر باید به نکاتی توجه نمایید، در زیر نکاتی در مورد خرید دستگاه بیان می کنیم:

  • به برند دستگاه توجه نمایید. اولویت را خرید برندی قرار دهید که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد. این محصول از جمله برندهای است که دارای خدمات پس از فروش آن می توان بهره برد.
  • این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از پشتبانی محصول و اصالت کالا اطمینان حاصل نمایید.
  • انتخاب باید با توجه به نوع کاربری نظر تعیین گردد.
  • باید به منبع تامین فشار مورد استفاده توجه نماید.
  • توان فشار بار ورودی با توجه به کاربری مورد نظر تعیین نمایید.

توصیه می شود خرید این محصول را برای مصارف صنعتی انجام شود. برای خرید متناسب با نیاز و کاربری خود می توانید برای مشاوره با کارشناسان فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب مناسب راهنمایی کنند.

خرید این محصول از توسعه صنعت ایرانیان به دو صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد. در خرید حضوری شما می توانید با مراجعه به فروشگاه و صحبت با کارشناسان خرید خود را انجام دهید ولی در خرید اینترنتی کار بسیار آسان است، فقط کافیست با شماره تماس فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تماس بگیرید و بعد از ارتباط با کارشناسان فنی خرید خود را ثبت نمایید.

بعد از خرید، کالا برای شما ارسال می شود و دیگر نیاز به حضور شما در مجموعه نیست.

دو گیج توان جم

در بالا نکاتی در مورد خرید مانومتر آرگون ذکر کرده ایم .

قیمت این محصول به تعدادی که مشتری سفارش میدهد بستگی دارد. لطفا در حین انتخاب به نوع کاربری توجه نماید زیرا این محصول را برای استفاده با گاز طراحی شده است و به هیچ عنوان نمیتوان آنرا عودت داد.

همچنین بخوانید

دستگاه تقلیل فشار آرگون برند ایلدیز ترکیه چیست؟ مانومتر آرگون به عنوان گاز محافظ در جوشکاری مورد استفاده قرار می گیرد و مانومتر آرگون ایلدیز ترکیه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد . گاز AR موجود در سیلندر با فشار 230 بار به فشار حدودی 6 بار تبدیل می شود و […]

مانومتر تقلیل فشار آرگون برند ACE ایتالیا چیست؟ مانومتر آرگون ACE ایتالیا یکی از مانومتر های با کیفیتی است که دارای قیمت بسیار مناسبی است . این محصول ساخته شده از بدنه بسیار مقاومی از آلیاژ برنج فورج شده است که تمامی نیازان مشتریان را به خوبی برطرف می کند . این رگلاتور دارای ورودی […]

مانومتر تقلیل فشارآرگون مکسی ایتالیا چیست؟ مانومتر آرگون مکسی ایتالیا یکی از انواع مانومترهایی است که به صورت گستره برای استفاده در صنعت و انواع دستگاههای اینورتر جوشکاری آرگون مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای مکانیزم و ظاهری مانند مانومترهای دیگر بوده و دارای دو گیج و دیافرام است. این مدل مانومتر همچون مدلهای […]

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید