شیر کپسول اکسیژن

توسعه صنعت ایرانیان توزیع کننده و فروشنده انواع شیر کپسول اکسیژن و  شیر کپسول CO2 در برندهای

  1. ایران شیر
  2. BBB ایرانی
  3. BBB ژاپنی
  4. چینی
  5. شیر کپسول اکسیژن ترک
  6. استیل

میباشد .

استفاده از سیلندر در راستای گازهای مختلف جهت مصارف های گوناگون می تواند برای ما کاربردی باشد. از جمله این موارد هوا است که در دو قسمت پزشکی برای تنفس و صنعتی جهت جوشکاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این راستا استفاده از تجهیزات امری الزامی به شمار خواهد آمد. شیر سیلندر اکسیژن یکی از این تجهیزات است که مناسب این گاز می باشد. O2 معرف انحصاری می باشد.

شیر کپسول اکسیژن

نکته :

شیر کپسول به روی مخازن تخت فشار سیلندر که دارای 250 بار فشار هستند بسته میشود و موجب کنترل خروج گاز به میزان دلخواه می شود. تفاوت شیر اکسیژن و شیر CO2 در سوپاپ دار بودن آن می باشد.

در این صفحه می خوانید:

شیر کپسول اکسیژن 

روی تمامی کپسول ها اعم از 5 لیتری , 10 لیتری , 20 لیتری و 40 لیتری بسته میشود. شیر اکسیژن دارای دو مدل روپیچ و توپیچ می باشد. معمولا در تمامی کپسول ها از مدل شیر روپیچ استفاده میشود از آنجایی که رگلاتور اکسیژن در تمامی برندها دارای مهره های داخل رزوه می باشند. از این مدل در کپسول حاوی گاز اکسیژن و یا گازهای خنثی استفاده میشود..

البته باید در نظر داشته باشید که تمامی مدل گازهای مورد نیاز شیر را می توانید از مجموعه توسعه صنعت ایرانیان خرید کنید. این صفحه در خصوص نوع اکسیژن می باشد که در صفحات دیگر معرف نوع های دیگر شیر بوده ایم.

شیر اکسیژن سیلندر در زمان تولید مورد تست قرار خواهد گرفت و به میزان قابل توجهی فشار به آن وارد خواهد شد تا میزان تحمل و کاری آن مشخص گردد.

برندهای خارجی دیگری را می توانید از ما خرید نمایید که از دیرباز در وارد کشور میشده و می توان از آنان بهره گرفت. برخی از آنان را در زیر آورده ایم.

مشخصات فنی 

جنس شیر کپسول اکسیژن برنجی
رزوه ورودی و خروجیDIN477
فشار کاری 250 بار

محصولات جوشکاری  و برشکاری بسیار تحت تاثیر نوسانات قیمت قرار گرفته اند که این محصول نیز از این قائده مثتثنی نمی باشد. مشتریان محترم برای اطلاع از قیمت شیر کپسول اکسیژن می توانید از ارتباط با فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان مطلع شوید .

مجموعه توسعه صنعت ایرانیان با توجه به تنوع محصولات در زمینه هوا جوش اقدام به ارائه شیر برندهای مختلف نموده ایم. خرید انواع شیر مناسب در راستای استفاده از سیلندر گاز O2 است که این محصول دارای تجهیزات با کیفیت با ریخته گری درجه یک می باشد.

این محصولات از فلکه فلز فشرده استفاده نموده است که سلامتی پوست دست را بهرماه خواهد داشت.
فلکه : پلاستیک فشرده , فلز و غیره
جنس : برنجی
برند : انواع مدلها
ساخت : ترکیه , ایران , ژاپن

توجه :

لازم به ذکر است که در فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان تمامی لوازم داخل شیر کپسول اعم از شفت , نافی و فلکه کپسول بطور جداگانه موجود میباشد.

همچنین بخوانید

توسعه صنعت ایرانیان توزیع کننده و فروشنده انواع شیر کپسول استیلن در برندهای می باشد. شیر کپسول به روی مخازن تخت فشار سیلندر که دارای 40 بار فشار هستند بسته میشود و موجب کنترل خروج گاز به میزان دلخواه می شود. ولو سیلندر استیلن شیر کپسول استیلن از یک شفت آچار خور و یک بدنه برنجی تشکیل شده است که […]

توسعه صنعت ایرانیان توزیع کننده و فروشنده انواع شیر کپسول اکسیژن و شیر کپسول CO2 در برندهای  می باشد. شیر co2 دارای تنوع بسیار است که هر کدام از مخازن دارای ظاهر و کاربرد متفاوت از شیر را به خود دارند. شیر کپسول Co2 صنعتی از یک مدل برخوردار است ولی نوع آتش نشانی متفاوت است. […]

فلکه شیر کپسول فلکه شیر کپسول وسیله است که بصورت لنگ متغییر حرکت میکند یعنی فشار اپراتور را به شیر کپسول وارد کرده و باعث باز یا بسته شده کپسول میشود . فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان امکان ارائه یدک این ابزار مورد نیاز برای شیر کپسول را دارد . توسعه صنعت ایرانیان فروشنده انواع فلکه می باشد. این نوع ها با […]

نافی شیر کپسول وسیله ای است که شفت شیر کپسول برروی آن قرار میگیرد . وقتی که شما فلکه سیلندر را میبندید نافی به پائین حرکت کرده و محفظه خروجی گاز را میببندد این وسیله که داخل شیر قرار دارد بسیار پرمصرف و کاربردی میباشد. نکته : مشتریان عزیز توجه داشته باشید این نافی در تمامی شیر های کپسول در مدلهای […]

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید